INZERCE

Administrativní pracovník správy domů
Hledáme do našeho týmu pracovníka/ci na pozici Administrativní pracovník - referent vymáhání dluhů

POŽADUJEME:
* SŠ vzdělání
* dobrá znalost práce na PC - uživatelsky (MS Word a Excel, MS Outlook, IE)
* výborné komunikační schopnosti a odolnost proti stresu
* schopnost administrativní práce i práce v terénu
* samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, plnění termínů


NABÍZÍME:

 
* Nástupní plat dle znalostí a praxe od 15 000 tis. Kč + odměny
* Pracoviště Brno - Žabovřesky, Vychodilova 17
* Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu
* Zaškolení a zapracování a další odborný růst, možnost smlouvy na dobu neurčitou.
Společnost nabízí řadu firemních benefitů:
* školení a vzdělávání
* stravenky
* 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
* odměny dle pracovního řádu
* náhrada za jízdné MHD
* pro zájemce, kteří nejsou z Brna a blízkého okolí nabízíme možnost ubytování



NÁPLŇ PRÁCE:
* kontrola úhrad dlužného nájemného a záloh na služby spojené s bydlením ve smyslu schválené metodiky
* evidence nájemců bytů s dlužným nájemným a zálohami na služby
* jednání s dlužníky
* příprava podkladů pro schválení dalšího postupu řešení úhrady

Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz , info podá p.Pacáková, tel: 513 030 600