INZERCE

Administrativní pracovník správy domů
Hledáme do našeho týmu pracovníka/ci na pozici Administrativní pracovník správy domů - "provozní technik, technik nájmu a vyúčtování služeb".

POŽADUJEME:
* SŠ vzdělání (stavební obor výhodou)
* zkušenosti s předpisem nájmu a vyúčtováním výhodou
* dobrá znalost práce na PC - uživatelsky (MS Word a Excel, MS Outlook, IE)
* výborné komunikační schopnosti a odolnost proti stresu
* schopnost administrativní práce i práce v terénu
* samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, plnění termínů
* znalost programu WINDOMY výhodou


NABÍZÍME:

 
* Nástupní plat dle znalostí a praxe 16 000 - 17 000 tis. Kč + odměny
* Pracoviště Brno - centrum
* Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu
* Zaškolení a zapracování a další odborný růst, možnost smlouvy na dobu neurčitou. Společnost nabízí řadu firemních benefitů:
* možnost přizpůsobení pracovní doby - zkrácený úvazek či práce z domu
* školení a vzdělávání
* stravenky, 5 týdnů dovolené
* odměny dle pracovního řádu
* náhrada za jízdné MHD
* pro zájemce, kteří nejsou z Brna a blízkého okolí nabízíme možnost ubytování


Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz , info podá p.Pacáková, tel: 513 030 600