INZERCE

Administrativně - technický pracovník/ce správy domů
Hledáme do našeho týmu pracovníka/ci na pozici Administrativně-technický pracovník správy domů

POŽADUJEME:
* SŠ vzdělání, stavební obor výhodou
* dobrá znalost práce na PC - uživatelsky (MS Word a Excel, MS Outlook, IE)
* znalost programu WinDomy výhodou
* výborné komunikační schopnosti a odolnost proti stresu
* schopnost administrativní práce i práce v terénu
* samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, plnění termínů

* nástup od 1.12.2018 nebo dle dohody

NABÍZÍME:

 
* Nástupní plat dle znalostí a praxe od 19 000 tis. Kč + odměny
* Pracoviště Brno - centrum , Cyrilská 3, Brno
* Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu
* Zaškolení a zapracování a další odborný růst, možnost smlouvy na dobu neurčitou.
Společnost nabízí řadu firemních benefitů:
* školení a vzdělávání
* stravenky
* 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
* odměny dle pracovního řádu
* náhrada za jízdné MHD
* pro zájemce, kteří nejsou z Brna a blízkého okolí nabízíme možnost ubytování


Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz , info podá p.Pacáková, tel: 513 030 600