INZERCE

Administrativní pracovník - referent vymáhání dluhů
Hledáme do našeho týmu kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník - referent vymáhání dluhů
POŽADUJEME:
* SŠ vzdělání
* dobrá znalost práce na PC - uživatelsky (MS Word a Excel, MS Outlook, IE)
* pečlivost a přesnost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, plnění termínů
* odolnost vůči stresu

NÁPLŇ PRÁCE

* výpočet penále a úroků z prodlení u dlužného nájemného
* evidence dlužných částek jednotlivých nájemců byt. jednotek
* vedení evidence úhrad

NABÍZÍME:
* Nástupní plat dle znalostí a praxe od 19.000,-Kč + odměny
* Brno - Bystrc, nám. 28 dubna 1
* Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu.
* Zaškolení a zapracování a další odborný růst, možnost smlouvy na dobu neurčitou. Společnost nabízí řadu firemních benefitů:
* možnost přizpůsobení pracovní doby - zkrácený úvazek či práce z domu
* školení a vzdělávání
* stravenky, 5 týdnů dovolené
* odměny dle pracovního řádu
* náhrada za jízdné MHD

Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz , info podá p.Pacáková, tel: 513 030 600